1. Sklep internetowy EAGLE AUDIO-FIL prowadzony jest przez podmiot EAGLE AUDIO-FIL Filip Orzełek, Radosna 5A 46-073 Mechnice, NIP: 7543316395.
2. Działalność handlowa sklepu oparta jest na sprzedaży towarów tj. części, komponentów oraz akcesoriów audio oraz szeroko pojętej elektroniki.
3. Kupującym w rozumieniu regulaminu jest każda osoba odwiedzająca lub korzystająca ze sklepu przez przeglądarkę internetową (dalej: „Kupujący”).
4. W rozumieniu regulaminu towary należy rozumieć jako produkty, urządzenia, materiały i inne znajdujące się w ofercie sklepu internetowego EAGLE AUDIO-FIL (dalej: „Towar”).
1. Ceny towarów w sklepie
Wszystkie ceny towarów prezentowanych w sklepie internetowym są cenami brutto i podane są w złotych polskich (zawierają podatek VAT).
2. Składanie zamówień
Aby zamówić dowolny towar dostępny w sklepie internetowym EAGLE AUDIO-FIL należy założyć konto podając przy tym swoje dane osobowe, które niezbędne są do weryfikacji zamówienia i do późniejszej jego realizacji.
Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych osobowych lub gdy dane te będą niekompletne oraz w przypadku braku akceptacji Regulaminu.
Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
W przypadku chęci otrzymania faktury w formie papierowej, należy poinformować Sprzedawcę o tym fakcie w momencie składania zamówienia (dodając komentarz do zamówienia).
3. Warunki dostawy
Potwierdzenie zamówienia przez Sprzedawcę następuję w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Potwierdzenie zamówienia złożonego w dni wolne od pracy ulega przedłużeniu do dnia roboczego.
Zamówione towary dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych(w zależności od wyboru przewoźnika) od potwierdzenia zamówienia. W przypadku niemożności dostarczenia towaru w w/w terminie uzgadniany jest z Kupującym indywidualny czas realizacji.
W zależności od dostępności towaru czas realizacji może ulec zmianie. O czasie realizacji zamówienia Kupujący zostanie poinformowany drogą e-mailową. Dostawa zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie na terytorium Polski (adres dostawy musi znajdować się na terytorium Polski).
Metody dostawy: Paczkomaty InPost, Punkt DPD Pickup, Punkt DHL POP, Poczta Polska (Automat Paczkowy, Żabka, Lewiatan, Sklep ABC, Delikatesy Centrum), Kurier InPost, Kurier DPD.
4. Przesyłka i odbiórTowary, które zostaną zamówione będą doręczone na podany przez Kupującego adres dostawy. W przypadku dostawy towaru przez firmę kurierską, poszczególne koszty przesyłki widoczne są w opcjach podczas dokonywania zakupów.
Przy zamówieniu i opłaceniu z góry przez Kupującego towaru o wartości powyżej 300,00 zł brutto koszt przesyłki towaru pokrywa Sprzedawca.
UWAGA: Kupujący ma obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń może spowodować wygaśnięcie roszczeń z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia.
W przypadku uszkodzenia przesyłki (uszkodzenia towaru, opakowania, niekompletności dostawy) Kupujący powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Sprzedawcę oraz spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera, i skan protokołu przesłać na adres: shop@eagleaudiofil.pl.
5. Zapłata za zamówiony towar
Należność za zamówiony towar Kupujący może dokonać w wybrany przez siebie sposób, dostępne opcje wymieniono poniżej:
• Pobranie kurierskie – płacąc przy odbiorze towaru u kuriera;
• Przedpłata – przelew tradycyjny – dokonując przedpłaty na konto podane na potwierdzeniu zamówienia, wyłącznie po jego otrzymaniu;
• Shoper Płatności - operatorem płatności jest BlueMedia S.A:
- Przelew natychmiastowy,
- BLIK,
- Google Pay,
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic
- PayPo - płatności odroczone.
• mBank mRaty.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym EAGLE AUDIO-FIL towary są nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od Generalnego Importera lub są w oficjalny sposób importowane przez naszą firmę.
7. Warunki gwarancji
Większość towarów, które oferujemy, jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą. Warunki gwarancji określa Sprzedawca. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta, które wynikają z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe Kupujących są przetwarzane przez Administratora danych (tj. EAGLE AUDIO-FIL) w celu realizacji umów zawartych w ramach działalności sklepu internetowego EAGLE AUDIO-FIL:
a) zawarcie i realizacja umowy sprzedaży,
b) przesyłanie wiadomości zawierającej informacje handlowe,
c) prowadzenie konta Kupującego po wcześniejszej rejestracji na stronie sklepu internetowego.
2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zgodnie z wdrożoną polityką ochrony danych i są przetwarzane w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści umowy, zmiany, bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji usług.
3. Administrator danych wprowadził środki techniczne i organizacyjne mające na celu zabezpieczenie przekazanych przez Kupujących danych osobowych przed ujawnieniem ich osobom lub podmiotom do tego nieuprawnionym.
4. Dane osobowe Kupujących mogą być przekazane:
a) Wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi dostarczającemu przesyłki.
b) Wybranemu podmiotowi obsługującemu płatności w sklepie internetowym.
c) Firmie dostarczającej oprogramowanie do prowadzenia Sklepu internetowego lub firmie będącej hostingodawcą sklepu internetowego, w zakresie obsługi i poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego.
5. Podmiotom wskazanym w § 5 pkt.4 są przekazywane tylko dane niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.
6. Administrator danych ma prawo i obowiązek udostępnić dane osobowe Kupującego podmiotom upoważnionym na podstawie określonych przepisów prawa.
7. O ile przepisy prawa nie stanowią inaczej, Administrator danych przechowuje dane osobowe Kupujących tak długo jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których ww. dane zostały zebrane.
8. Kupujący, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo do przeniesienia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
9. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczanego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
10. Administrator danych zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Kupujących po rozwiązaniu umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub, jeżeli przepisy krajowe albo unijne, bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora danych do retencji danych.
§ 4. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Kupujący będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie można wysłać na następujący adres:
2. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży drogą elektroniczną, liczy się od dnia dostarczenia towaru.
3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.
4. W razie odstąpienia od umowy - Umowa sprzedaży drogą elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, bądź też ma zastosowanie §4ust.6 Regulaminu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni.
5. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od konsumenta płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Nazwa Banku i numer konta konsumenta podany w otrzymanym od konsumenta e-mailu bez podpisu elektronicznego uznaje się za obowiązujący do dokonania zwrotu należności. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez konsumenta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
6. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) zawartej w drodze aukcji publicznej;
§ 5. REKLAMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPIONEGO TOWARU
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
2. Gdy zakupiony przez Kupującego towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy.
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- Żądać usunięcia wady
Czas obowiązywania rękojmi wynosi 2 lata.
5. Zaleca się złożenie reklamacji za pomocą wiadomości e-mail na adres shop@eagleaudiofil.pl lub pisemnie na adres sklepu podany w § 4 Regulaminu. W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych informacji, takich jak numer zamówienia, data sprzedaży, dokumentacja zdjęciowa, itp.
6. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
7. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Kupującego adres e-mail podany podczas zakupu.
8. Sprzedawca informuje, że w przypadku towarów objętych reklamacją i gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w ofercie towaru. Gwarancja na sprzedany towaru nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację.
Wykaz Inspektoratów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
Wykaz sądów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.